Voor werkgevers

Waarom

Als werkgever heeft u vaak te maken met personeelswijzigingen. De wijzigingen voert u handmatig in in verschillende systemen, zoals het personeelsbestand, salarisadministratiesysteem en verzekeraarsportalen. Met ons platform is de dubbele invoer in verschillende systemen verleden tijd. Wij bieden een Employee Benefits platform waarin deze systemen met elkaar zijn geïntegreerd.

Hoe

In het platform, waarin alle werknemersverzekeringen overzichtelijk staan vermeld, hoeft u slechts één keer een personeelswijziging in te voeren. De wijziging wordt dan automatisch in verschillende systemen verwerkt. De werknemerspremie wordt herberekend en direct gecommuniceerd met alle partijen, zoals adviseurs, verzekeraars en werknemers. Het platform kan gekoppeld worden aan uw salarisadministratiesysteem.

Uw voordelen als werkgever

  • U heeft geen dubbele en handmatige invoer meer in verschillende systemen.
  • Met één wijziging worden de regelingen en premies direct automatisch aangepast en gecommuniceerd met verzekeraars en werknemers.
  • U kunt in een handomdraai proefberekeningen maken voor uw sollicitanten.

Benieuwd naar alle voordelen van ons platform?

Back to Top