Over Keylane

 

Over Keylane

Keylane is een toonaangevende Europese leverancier van SaaS-softwareoplossingen voor verzekeraars en pensioeninstellingen. Meer dan honderd financiële dienstverleners in Europa maken gebruik van de software van Keylane en behalen daarmee meetbare resultaten, zoals kostenreductie, verkorting van de time-to-market en een hogere klanttevredenheid. Dankzij de diepgaande kennis van de industrie en technologie van wereldklasse, is Keylane in staat haar klanten uitstekend te bedienen.

Het Benefits-Plaza platform is één van de software solutions die Keylane biedt. Voor meer informatie over Keylane en onze andere solutions bezoek www.keylane.com.

Waarom het Benefits-Plaza platform

Als adviseur, verzekeraar of werkgever heeft u veel administratie rondom verzekerbare arbeidsvoorwaarden. Dit wilt u zo efficiënt mogelijk doen, zodat u kosten en tijd bespaart. Dan bent u bij ons aan het goede adres. Wij maken het gehele administratie en communicatie proces van verzekerbare arbeidsvoorwaarden voor de adviseur, verzekeraar en werkgever gemakkelijker en efficiënter.

Wat wij doen

Wij nemen werk uit handen met ons Employee Benefits platform. Wij bieden u een platform voor de administratie en communicatie rondom alle verzekerbare arbeidsvoorwaarden. Geen extra administratieve handelingen meer. Minder kans op fouten. Eén plek waar alle verzekerbare arbeidsvoorwaarden zijn geadministreerd en kunnen worden gewijzigd.

Lees meer over ons Employee Benefits platform

Vacatures

Momenteel één vacature beschikbaar.

Dit zeggen klanten over ons

Al langere tijd maken wij binnen het Intern Accountmanagement richting onze ‘Human Capital-relaties’ gebruik van Benefits-Plaza. Via het platform administreren en beheren wij de verzekerbare arbeidsvoorwaarden van onze relaties richting diverse verzekeraars. Door het platform zijn er geen extra handelingen meer nodig voor alle betrokken partijen. Dit vermindert de administratieve last en de foutkans. Een ander voordeel is het behoud van de historie van de gevoerde administratie, de mogelijkheid het platform als communicatiemiddel in te zetten en de mogelijkheid voor onze relaties om Benefits-Plaza in te zetten voor eigen rapportages.

Kröller Boom is een onafhankelijk financieel adviesbureau en biedt een pakket aan diensten op het gebied van Corporate Risk, Corporate Wellness, Pensioen en Financiële Planning voor ondernemingen en de betrokken werknemers. Kröller Boom adviseert ondernemingen ten aanzien van verzekerbare risico’s die de continuïteit en rentabiliteit van een onderneming bedreigen. Kröller Boom verzorgt de inkoop van financiële producten en verzekeringsoplossingen, tegen de beste ‘prijs/ prestatie-verhouding, op volledig transparante wijze.

marcel

Marcel van Pinxteren

Kröller Boom
lex

Lex Moerings

Towers Watson

Als klant hoefde ik me geen zorgen te maken over de implementatie en inrichting van de software. Dit werd uit handen genomen door Benefits-Plaza. Het team is snel en klantgericht. Dat maakt de relatie prettig.

Towers Watson is een aanbieder van zakelijke adviesdiensten over de hele wereld en helpt organisaties optimaal te presteren dankzij effectieve ondersteuning voor human resources, financieel management en risicobeheer. Towers Watson biedt oplossingen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, talentmanagement, beloningsprogramma’s en risico- en vermogensbeheer. De onderneming telt wereldwijd 14.000 medewerkers.

Als gebruikersgroep hebben wij niet alleen invloed op de kwalitatieve werking van de applicatie, maar zien ook toe op welke wijze deze doorontwikkeld moet worden. Mijn kantoor Stator & Liber zet Benefits-Plaza al ruim 7 jaar in, om van toegevoegde waarde te zijn bij onze relaties. Daarnaast zorgt de inzet van Benefits-Plaza er voor dat onze interne beheer processen gestructureerd in te regelen zijn.

Stator & Liber is in 2004 opgericht en zijn specialisten op gebied van pensioen en overige Employee Benefits. Ondernemingen, OR`s, accountantskantoren en DGA’s zijn de opdrachtgevers. Stator & Liber is een middelgroot kantoor. De activiteiten zijn opgesplitst in twee businessunits: Advies en Beheer.

Daan

Daan Vis

Stator & Liber
frank

Frank Immens

Mercer

Ik vind de controle die de software van Benefits-Plaza biedt een groot voordeel. Andere systemen zijn doorgeefluiken. Maar Benefits-Plaza bouwt bijna elke rekenkern na van verzekeraars, waardoor gemakkelijk pensioenaanspraken en premies gecontroleerd kunnen worden. Ideaal voor controle en administratiewerkzaamheden.

Mercer is een aanbieder van advies op het gebied van Talent, Health, Retirement en Investments. Ze bieden de klant ondersteuning bij het oplossen van complexe vraagstukken ten aanzien van arbeidsvoorwaarden en menselijk kapitaal, en bij het ontwerpen en beheren van ziektekostenregelingen, sociale voorzieningen en pensioenen.

Back to Top